مردم ایران با لشگرکشی خیابانی بیگانه نیستند بارها انرا تجربه کرده اند.جمهوری اسلامی هربارکه از حل بحرانها به شیوه معمولی به بن بست می رسد به این روش متوسل می شود .برای جمهوری اسلامی این راهی است برای موجه کردن سرکوبها وپاک کردن صورت مسئله. این شیوه سه اصل اساسی و دائمی دارد 1-غوغا یی رسانه ای به مدد بلندگوهای تبلیغاتی وایجاد هیجان 2-به خیابان کشاندن حامیان خویش برای مردمی جلوه دادن عمل خود 3-سرکوب و اعلام پیروزی .تغییر شرایط جامعه هرسه مورد بالایی را از کارایی انداخته است ودیگر ان شیوه و روش پاسخگو نیست زیرا دیگر انحصار رسانه هااز دست دادەاند.
پنجشنبه ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶
پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
افزودن دیدگاه جدید