رفتن به محتوای اصلی
پنجشنبه ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶
پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران: دستگیری همکارانمان را تحمل نخواهیم کرد!

شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران: دستگیری همکارانمان را تحمل نخواهیم کرد!

در اعتراضات روزهای گذشته پرستاران و کادر درمانی ، شاهد قرار گرفتن نیروهای حراست و ماموران انتظامی در برابر پرستاران معترض بوده ایم .

با اینکه در بسیاری از  موارد این برخوردهای انتظامی امنیتی با اتحاد و ایستادگی پرستاران روبرو شده است و نتوانستند صفوف متحد پرستاران را در هم بریزند،ولی بنا به اخبار منتشره دو نفر از همکاران در شهر اراک و همچنین سرکار خانم #زهرا_تمدن به همراه چند تن دیگر از پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری تهران  تاکنون دستگیر شده اند.  پرسنل و پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری قاطعانه اعلام کرده اند، که در صورت عدم آزادی همکارانشان ساکت نبوده و دست از کار کشیده و اعتصاب می‌کنند.  

شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران ایران به همه پرستارانی که یکپارچه و یکصدا در دفاع  از همکاران خود در طی تجمعات برخاستند  درود می‌فرستد و از همه پرستاران  می‌خواهیم در مورد افرادی که احضار و دستگیر می‌شوند اطلاع رسانی کنید، تا بتوانیم با قدرت اتحاد خود پرستاران بازداشتی را آزاد کنیم.


اعتراض تجمع  اعتصاب حق مسلم ماست و تا  احقاق حقوق صنفی معیشتی خود اعتراض و اعتصاب را حق خود قلمداد کرده و هر گونه برخورد قضایی امنیتی با پرستاران معترض را تحمل نخواهیم کرد.

شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران


۳۱مرداد ۱۴۰۳


برای تغییر فردا امروز متحد شویم!  

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

متن ساده

  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید