رفتن به محتوای اصلی
پنجشنبه ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶
پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

در مورد دفترچه دوران اضطراری

گفت‌وگوی اکبر کرمی با بهروز خلیق

چرا باید به گردهم‌آیی مونیخ و «دفترچه دوران اضطرار» پرداخت؟ و آن را واسنجی (نقد) کرد؟ آیا برگزاری این دست گردهم‌آیی‌ها اهمیت دارد؟ دشووار است؟ و از عهده ی جریان‌های دیگر نمی‌آید؟ آیا خودخواسته و خودخوانده خود را «پدر ملت» یا «رهبر انقلاب ملی» نامیدن به فرآیند گذار کمک می‌کند؟ یا نوعی شرین‌عقلی و هخاگری است و یک دشواری دیگر در برابر فرآیند پیچیده و دشوار گذار می‌گذارد؟ 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید